Brand i byggnad i Örebro

By on 19 mars, 2026
Genrebild

Larm om brand i byggnad i Örebro, SOS Alarm fick in samtal gällande kraftig rökutveckling från värmepump i en källare.

Tre personer har andats in rök, polis kom till platsen tillsammans med räddningstjänst och ambulans.

Det finns ingen misstanke om brott, det ska ha uppstått rökutveckling i någon form av isolering. 

Örebro
Örebronyheter

Källa: Polisen

You must be logged in to post a comment Login