Magdalena Andersson närvarar vid minnesceremonin i Örebro

By on 11 februari, 2025
Foto: Anders Olofsson

Socialdemokraternas partiordförande Magdalena Andersson och partisekreterare Tobias Baudin besöker i dag Örebro.

Det gör de för att närvara vid minnesceremonin på Stortorget, för de som drabbats av masskjutningen på Campus Risbergska.

Tid och plats
Tisdagen den 11 februari kl. 11.55 på Stortorget vid Drottninggatan, programmet beräknas hålla på ca 40 minuter.

Program
Tisdag klockan 12 genomför man tillsammans en tyst minut, för att hedra offren i våldsdådet. 

Stortorget | Örebro
Örebronyheter

Källa: Socialdemokraterna

You must be logged in to post a comment Login