Man gick in i varuhus med pistol

By on 17 december, 2025
Genrebild

En man i sextiofemårsåldern misstänks för bland annat vapenbrott, där mannen under eftermiddagen gick in i ett varuhus i Karlskoga med en kolsyrepistol.

En väktare uppmärksammade detta och tillkallade polis, mannen hotade ingen aktivt med vapnet men en anmälan om olaga hot har ändå upprättats.

Han misstänks också för brott mot vapenlagen.

Karlskoga
Örebronyheter

Källa: Polisen

You must be logged in to post a comment Login